Point of Sale Promotion voor Fast Forward Nutrition

Voor Fast Forward Nutrition ontwikkelde we een vloerdisplay. Om de producten van Fast Forward Nutrition beter onder de aandacht te brengen bij het winkelend publiek. De display moet een belangrijk Point Of Sale (POS) worden.

Relevant Casting
Ook kan in de display een iPad toegevoegd worden dat die promotie laat zien over de producten, een vorm van relevant casting. Relevant casting verschilt met narrowcasting omdat het constant op een kleiner beeldscherm bij de klant getoont word. Door de display te voorzien van een scherm met videomateriaal  maken heb je een extra vorm van promotie. Op de het scherm komen opvallende visuals over het product om het zo nog aantrekkelijker te maken. Daarnaast is relevant casting specifiek gericht op de klant die er op dat moment mee te maken krijgt.

Een display kan het verschil maken

Veel mensen onderschatten een display in de winkel. Het is een krachtig middel om een product op te laten vallen. Maar je kunt niet zomaar een display in de hoek zetten en er niet meer naar omkijken. Omdat consumenten door veel dingen geprikkeld worden moet de display die je in de winkel zet echt uniek zijn. Als je de klanten iets biedt bijvoorbeeld met een actie of prijs heb heb je veel meer kans dat jouw Call-to-action effectief is. Ook werken middelen als plafond borden of vloerstickers goed omdat ze opvallen in jouw winkel. Bijna driekwart van de mensen maakt hun aankoopbeslissingen op de winkelvloer dus met een creatieve display of een opvallend concept trek je veel aandacht naar een product. Digitale content trekt ook 71% meer indruk dan traditioneel drukwerk (Bron: Theapsgroup). Het is dus belangrijk dat je niet alleen een indrukwekkende display ontwikkeld maar ook de visuals opvallend maakt om het uiterste uit het POS moment te halen.

Klanten spenderen gemiddeld meer tijd in de winkel

Door middel van de schermen die gebruikt worden bij Narrowcasting en Relevant casting blijven mensen langer in de winkel staan. Mensen zijn visueel ingesteld, dit wilt zeggen dat mensen zich sneller aangetrokken voelen tot plaatjes en filmpjes dan door een lap tekst. Klanten zullen langer in de winkel blijven op het moment dat er iets interessants op het scherm verschijnt. Het grote voordeel hieraan is dat jij nu meer tijd hebt om de klant iets te verkopen en de klant meer tijd heeft om nog ergens tegenaan te lopen of inspiratie op te doen van de producten/diensten die op het scherm verschijnen. Uit onderzoek blijkt ook dat 50% van de mensen naar het scherm kijken en dat 77% daarvan ook echt bij het scherm blijft hangen.

Snel, sneller, snelst…

De snelheid van een website is tegenwoordig erg belangrijk. Het is niet alleen fijn voor de bezoeker om een snelle website te bezoeken, ook is het belangrijk voor Google. Google berekend de snelheid van elke website op het internet.  Google vindt het belangrijk dat websites die veel aandacht besteden aan gebruiksvriendelijkheid hoger op Google verschijnen.

SSL- certificaat
Een veilige verbinding voor bezoekers. Niet alleen veilig maar ook door Google beloond in de ranking.

Lees de blog

Cloud Delivery Network (CDN)
Minimaal de serverbelasting met CDN. Door de belasting te verdelen worden websites nog sneller geladen. 

Lees de blog

Caching
Met caching worden pagina’s opgeslagen in het cache-geheugen. Hierdoor kunnen pagina’s sneller laden.

Lees de blog

Optimaal website prestaties met Hogans Play

Maak je gebruik van WordPress met Hogans Play? Dan zitten Caching, CDN en SSL-certificaat standaard inbegrepen in dit pakket. Deze wordt bij realisatie op van de website ingesteld voor optimale prestaties.

Ontdek alle voordelen

Benieuwd naar alle voordelen van een Hogans Play website? Bekijk de case over Hogans Play.

Leer meer van onze cases

Betrek klanten en maak gebruik van loyaliteit

Alle kapperszaken in Nederland zijn momenteel gesloten vanwege de maatregelen tegen het COVID-19 virus. Dit heeft een groot ...
Case bekijken

Kappers Homekit: blijf betrokken

De coronacrisis zorgt voor een digitale shift. De ene sprint naar de Kruidvat of de Etos de ander ...
Case bekijken

Website en webshop Human Design Coach

Voor Human Design heeft Hogans een website gerealiseerd die informatie biedt over het Human Design Principe. Bezoekers kunnen ...
Case bekijken

Inova Hair B2B webshop

Voor Inova Hair heeft Hogans een moderne site gerealiseerd die met uitzonderlijk veel gemak voor het bestellen van ...
Case bekijken

De nieuwe website van Top Hoveniers Dauvillier

De nieuwe website van Top Hoveniers Dauvillier draagt bij aan het vertrouwen van bezoekers door professionaliteit uit te ...
Case bekijken

Huisstijl en website Allround Trading

Als International Trading Company is het onmogelijk om zonder een professionele indruk met vertrouwen te handelen. Dit geldt ...
Case bekijken

Een moderne website voor Koeman reclame

Koeman reclame wilde door een nieuwe website meegaan met de tijd. Wij hebben de website in 2019 geheel ...
Case bekijken

Webshop De Bruin B.V. met Magento 2

Met de realisatie van de nieuwe website/webshop van de Bruin B.V. komt een einde aan het scheiden van ...
Case bekijken

Online vakmanschap voor VDH Loodgieter

Voor de nieuwe website van VDH Loodgieter hebben we gebruik gemaakt van Hogans Play. Door dit systeem te ...
Case bekijken

Hogans brand TEDx Wageningen University

6 november was het zo ver. Het allereerste TEDx Wageningen University event! Deze events zijn eendaagse conferenties volgens ...
Case bekijken