Bespaar tijd met je persoonlijke assistent

Iedereen wil de behoeften van zijn klanten optimaal vervullen. Toch merken veel bedrijven dat het niet altijd mogelijk is om de vragen van klanten te kunnen beantwoorden, omdat dit veel tijd kost. Een klantenservice kost personeel en is voor kleine bedrijven niet reëel. Daarnaast kunnen bedrijven zelfs met een klantenservice niet altijd voor de vragen van een klant klaar staan. Het is toch de droom om altijd paraat te staan voor je klanten zonder dat het jou extra werk kost? Maak kennis met onze digitale persoonlijke assistent! Een tijdbesparende uitbreiding op het klaarstaan voor je klanten.

Om jou zo goed mogelijk op weg te helpen programmeren wij de bot voor. Samen met jou richten wij de bot in waardoor deze jouw persoonlijke benadering naar klanten overneemt. Mocht de bot niet het juiste antwoord hebben dan kunnen we de bot overhandigen naar een persoon of doorsturen naar jouw gewenste telefoon of een eigen centrale nummer.

Waarom een digitale persoonlijke assistent?

Personaliseert de antwoorden per klant-type.

Houdt bezoekers lang genoeg betrokken om meer over hen te weten te komen, en eventueel actie te ondernemen.

Geeft de bezoeker een makkelijke manier om met jou in contact te komen.

Geeft duidelijke antwoorden op vragen en helpt bezoekers ook verder op vervolgvragen.

Geeft je een voorsprong op de concurrentie.

Kan de bezoeker doorverbinden met de daarvoor aangestelde persoon.

Vergroot de klant betrokkenheid.

Extra visuele mogelijkheden

Eén van de vele mogelijkheden die je hebt is de klanten helpen met video instructies. Is er een uitleg die beter overkomt in een video? Of moet de klant door middel van een visueel voorbeeld op weg geholpen worden? Wanneer de klant met een vraag komt die in de video behandelt wordt kan de digitale assistent deze video’s naar de klant toesturen. Verder is de digitale assistent ook uit te breiden met afbeeldingen en overige bewegende beelden om de huisstijl naar voren te laten komen.

Aanpassingen maken

Natuurlijk begrijpen wij dat bepaalde dingen regelmatig kunnen veranderen. Onze slimme digitale assistent probeert veel van deze dingen automatisch op te pakken. Mocht er informatie over het bedrijf veranderen zoals de openingstijden of het adres dan kunnen wij de assistent aanvullen.

Leer meer van onze blogs

3 stappen om de klanttevredenheid te verbeteren tijdens COVID-19

Bij iedereen, inclusief jouw klanten, ligt de focus op de COVID-19 pandemie en bijbehorende maatregelen. Jouw klanten houden ...
Blog bekijken

Wat is CDN? En wat zijn de voordelen?

Sommige grote websites zijn soms heel snel geladen. CDN is een vorm van hosting waarbij gebruik word gemaakt ...
Blog bekijken

Wat is SSL certificaat? En waarom heb ik deze nodig?

Bij Hogans maken wij gebruik van een SSL-certificaat bij het maken van een website. Dit bestand zorgt ervoor ...
Blog bekijken

Supersnelle website met Caching. Wat zijn de voordelen?

De exacte details van caching zijn complex. Het idee is echter simpel. Een website wordt honderden en soms ...
Blog bekijken

Het perfecte (web)font: Tips en uitleg

Designers steken vaak veel tijd in het uitzoeken van de perfecte fonts voor hun website. En daar kan ...
Blog bekijken

Wat zijn KPI’s en wat kan je er mee?

Het is het belangrijkste om een doel te bepalen van wat je wilt bereiken op je website. Wat ...
Blog bekijken

Hogans meets Firebase

Firebase is de NoSQL document database van Google. Het is er al een tijdje, dit jaar flink 2018 ...
Blog bekijken

Wat te doen met ruwe data?

Ruwe data omzetten in realtime actie kan maar al te lastig zijn. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst ...
Blog bekijken

Drupal vs WordPress

Zowel Wordpress als Drupal zijn beide een zogenaamde CMS (Content Management System) wat betekent dat content gemakkelijk onderhouden ...
Blog bekijken

Waarom je zoveel tabs open hebt staan (en hoe je het stopt)

Heb jij dag in dag uit minstens vijftig tabs tegelijkertijd openstaan? Dat komt je productiviteit niet ten goede. ...
Blog bekijken